Oldalak

2019. október 7., hétfő

Konjugation-Holzcomputer

Évekkel ezelőtt rendeltem egy Holzcomputert. Meg is mutattam már itt. Ahogy írtam már akkor is, nem olyan egyszerű ebbe hajszál pontossággal kivágott papírokat szerkeszteni. Legalábbis akkor úgy gondoltam. Csináltam hozzá ragozásos lapokat, nyomtattam, lamináltam, vagdostam, lyukasztottam, aztán mégsem passzolt rendesen. Úgyhogy eltettem egy doboz mélyére. Ahonnan most előkerült, és nekifutottam mégegyszer. A lyukakat kellett egy kicsit megnagyobbítani. De hogy? Hát fúróval! Na jó, ehhez kértem segítséget, de pikk-pakk megvolt. És most kíválóan működik. Lehet, hogy ráállok a sorozatgyártásra. :)
Megosztom a lapokat itt, hátha tudjátok használni. Ha esetleg pont ez a fajta Holzcomputeretek van otthon, vagy szeretnétek ilyent rendelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése