Oldalak

2019. október 7., hétfő

Erntedankfest- Deko

Lefotóztam az Etrntedankfestes dekorációnkat.
Csináltam egy kukorica koszorút. (A kép még otthon készült, mert amit a suliban csináltam, nem lett vmi jó.)
Az ötödikesek készítettek egy Legekreist. (Az ablakra ragasztottuk, ezzel a háttérfénnyel és telefonnal ilyen kép sikerült.)
Hoztak mindenfélét az Erntekorbba. Amit gyorsan lefényképeztem, de nem lett vmi jó a kép. Gondoltam, majd hétfőn csinálok újat. De nem csináltam, mert közben szétbarmolták a kosaraimat. Így szép motiváltnak maradni! (Nem is nagyon sikerül most. Főleg, hogy nem gyerekek szedték szét.)
Az őszi tábla kolléganőm munkája még tavalyról. Valamint az ő nyolcadikosai szép mintás betűkkel készítettek feliratot. Ami az ablak felett lóg, valószínűleg azért ilyen rossz minőségű a fotó, de nem akartam kihagyni, mert amúgy meg tök szép. :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése