Oldalak

2020. november 28., szombat

Geheimschrift-Weihnachten- letölthető betűtípus

És ha már ennyit rajzolgattam (jó, aki ügyes, lehet, hogy pikk-pakk megvan ezzel, én azért elbíbelődtem vele kicsit), valamit még kezdeni akartam a képekkel, így csináltam egy titkosírásra felhasználható karácsonyi betűtípust. 

Betűtípus itt

(Ha valaki még nem csinált ilyent: Letöltöd-Telepítés. És kész, ennyi. Ott van a betűtípusok között Kinderspiel_weihnachten néven.)

Aki saját maga is szeretne betűtípust készíteni, az megteheti pl. a Calligraphr oldalán, én is ott csináltam. Ingyenes és semmi bonyodalom nincsen benne. 

 Itt van hozzá a kód, aztán innetől kezdve írhatunk bármit, a gyerekek majd kibogarásszák a táblázatból. 😀

És egy nehezebb kód nagyobbaknak:
Ez meg itt.
Nagybetűk vannak csak!
Van egyébként régebbről is karácsonyi titkosírásos feladatlapom, ezt itt találjátok. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése