Oldalak

2014. november 28., péntek

Geheimschrift Weihnachten- letölthető

Készítettem egy titkosírásos rejtvényt. Kétféle kód segíti a megfejtést: egy egyszerűbb, ahol a betű mellett van a kép is és a jelentés is, és egy nehezebb, ahol csak a jelentés van.
Letölthető itt. Ezt én rakosgattam össze kis képekből, úgy, hogy az ABC minden betűjének egy rövid, egyszerű karácsonyi megfelelője legyen. Van viszont egy ennél jóval egyszerűbb módja a titkosírás készítésnek. Számtalan kódolt betűtípust lehet találni különböző helyeken, például itt. Telepítem a betűtípust, beírom simán a szöveget, majd átállítom a „titkosírásra”. Arra kell figyelni, hogy vannak olyan betűtípusok, ahol más-más megfelelője van a kis- és nagybetűknek. Ezzel a módszerrel három rejtvényt csináltam.
Letölthetők itt. Itt a kód most csak képekkel van. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése