Oldalak

2023. szeptember 19., kedd

Wer ist das?

Az ismert Guess who?/ Találd ki!/ Ki kicsoda?- ki milyen néven ismeri- játékot készítettem el digitális változatban, egészen pontosan PPT-n. A képeket a Leonardo képgenerátorral csináltam. Az ingyenes verziót használtam, amivel egy nap 150 token értékben lehet képeket generáltatni. Egy prompttal 4 képet készít, eddigi tapasztalatok alapján legtöbbször mindegyik használható. (Mondjuk a dupla szemöldök előfordulási aránya magasabb, mint reális lenne.) 11 kívánságunk lehet 150 tokenért egy nap. Tehát egy ilyen PPT elkészítése legalább két kemény nap, de ha válogatós vagyok (az vagyok), vagy nem jól promptolok,  akkor lehet, hogy több.
A képeket nyilván ki is lehet nyomtatni és szép színes laminált kártyákat lehet készíteni belőle. Majd egyszer, ha valaki megajándékoz egy színes nyomtatóval és korlátlan patronnal hozzá, akkor ki is nyomtatom. Mert amúgy szeretem, hogy ha a kezünkbe tudjuk fogni a dolgokat, de addig is inkább egy PPT-t készítettem belőle, amiről kattintással eltűnnek a képek. 

Előnye: Nem kell nyomtatni, laminálni, vagdosni, tárolással küzdeni. 
Hátránya: Szükséges hozzá mindkét fél/csapat részéről egy számítógép. 
Kompromisszumos megoldás: Ki kell nyomtatni egy-egy oldalt az összes képpel, lelaminálni, így tábalfilccel lehet jelölni rajta a már kiesett személyeket. A filcet pedig játék végén egyszerűen letörlöm. (Vagy kevésbé egyszerűen, de azért lejön.)

A PPT letölthető itt


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése