Oldalak

2021. április 5., hétfő

Wer hat den Keks bzw. die Ostereier geklaut- auch im Digitalunterricht


Biztosan sokan ismeritek a "Wer hat den Keks aus der Dose geklaut" kezdetű játékot. Karácsony előtt szoktuk játszani. Gyerekek húznak gy kekszes dobozból egy kis cetlit, az egyiken egy keksz van, az összes többin az áll, hogy "Niemals"! Kérdezik kórusban, hogy ki lopta el a kekszet, én találomra meggyanúsítok valakit, aki válaszol, amire a többiek kórusban reagálnak, ez alapján a séma alapján:

A kártyáimat itt le tudjátok tölteni.
Na de ami miat ezt most elővettem, az az, hogy elmondjam, hogy csináltam ebből digitális oktatásra húsvéti játékot:

Egészen egyszerűen online órán privát üzenetben elküldtem egy tanulónak, hogy "Ostereier". Ő lett a tolvaj. A többiek nem kaptak üzenetet. Aztán kérdezgették egymást sorban: "Wer hat die Ostereier aus dem Osternest geklaut?" 
Az egyetlen hátránya ennek a játéknak a hagyományossal szemben, hogy amúgy én is játszani szoktam, így meg, hogy én jelölöm ki a tolvajt, nem tudok részt venni benne. 😀 Persze ezt is ki lehet küszöbölni az első kör után, hogy akinél a tojás volt, utána ő küldi üzenetben a "tojásokat" valakinek. (Csak nálam a privát üzenet küldés funkció le van tiltva...) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése