Oldalak

2020. november 25., szerda

Weihnachtsbäume zum Ausmalen

Karácsonyi hangulatban vagyok. Egy ideje. :) Rajzoltam egy fenyőfát. Felosztottam 18 vagy 24 részre, attól függően, hogy hány szót akarok belepakolni. Gondoltam csinálok párat. Aztán nem nagyon tudok leállni vele. Szegény gyerekek két hete fenyőfát színeznek házinak! 😀

Csináltam piciknek névelő szerint színezőset, igeragozósat, különböző pár keresőset, nagyobbaknak múlt idejű igével többfélét, orszégnevekkel, karácsonyi összetett szavakkal... Eddig összesen 11 félét. 

Egyben letölthetitek itt, az üres fákkal együtt, így azt írtok bele, amit akartok. 

Digitális oktatáskor is használható, paintben pikk-pakk kiszínezik a gyerekek. 


És aki unja a zöldet, az más színnel is dolgozhat! 😀

Itt pedig az üres fenyők Wordben, szövegdobozokkal! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése