Oldalak

2015. április 28., kedd

Die Lieben Sieben- Puzzle

Nemrég vettem egy óriáskirakót, piacon, olcsón. Mert megtetszett. Hét aranyos kis állat van rajta.
 A következő témakörünk az oviban úgyis az állatok lesznek, úgyhogy pont jó szolgálatot tesz most nekünk. A gyerekek pikk-pakk kirakják, közben megbeszéljük, hogy kik vannak rajta. Azt is megbeszéljük, hogy melyik állat milyen színű, ki mit mond (oink-oink, quack-quack stb.)
Van egy labdám is.
Ezt mi most csak a kérdezz-felelek játék mozgalmasítására használtuk. Bár a gyerekek rutinból nézték, hogy melyik kép esik a jobb tenyerük alá J , de ez a pici labda nem alkalmas tanulólabdának. Dobtam a labdát, mondtam egy színt, a gyerek pedig válaszolt, hogy melyik állatra gondoltam. Vagy utánoztam egy állathangot, és arra kellett válaszolni. Mármint nem állathangon, hanem hogy ki mondja azt. J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése