Oldalak

2014. november 21., péntek

Stapf, stapf Nikolaus

Mindjárt itt a Mikulás. Ilyenkor már nem árt gondolkozni azon, hogy milyen dallal fogjuk várni. Néhány évvel ezelőtt elkezdtem keresgélni neten, hogy mit lehetne ovisokkal tanulni. Valahogy egyik általam ismert Mikulásos dal sem tetszett igazán. Olyant szerettem volna, ami egyszerű, de nagyszerű. És ezt találtam: Stap, stapf Nikolaus!  Azóta minden évben ezt tanuljuk. A gyerekek szeretik, könnyen megtanulják, szókincsük is bővül… Szóval szerintem jó.
Én általában úgy szoktam kicsikkel dalt tanulni, hogy készítek a dalhoz egy színezőt, és amíg azt színezgetik, addig éneklünk közben. Ehhez egy ilyent csináltam: 
Még évekkel ezelőtt. Képek forrását már homály fedi, tehát ezt már megint csak „bosszantás képpen” tudom mutatni, nem letölthető. L
Ugyanez a helyzet a hozzá készült ragasztós feladatlappal is. L

De akinek van kedve és ideje, az hamar összedobhat magának ilyesmit. A lényeg itt most a kottán van, mert szerintem nagyon jó kis dal ez Mikulásra! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése