Oldalak

2023. december 7., csütörtök

Türchen 6- Zahlen verbinden

Mikulás napjára egy számösszekötős feladat jutott. (Kicsik, nagyok, mindegy! A számokba valahogy mindig bele lehet gabalyodni!) Volt már ilyen korábban is. Mikulásos még nem volt. 😏

Letölthető itt


A naptárba egy üres számozott lapot csatoltam, az utasítás szerint dolgozhatnak képernyőn is, vagy nyomtassák ki. (De amúgy adtam nekik papírt előzőleg, "hátha kell majd vmire".) 😁

A számokat pedig itt kellett meghallgatniuk. Ami pedig így készült:

1. Bepötyögtem a számokat. 

2. ChatGPT átírta nekem betűvel. 

3. Ezt bemásoltam egy Text to Speech programba, konkréten ide

4. Kipróbálgattam, hogy mennyi szünetet kell beszúrnom a számok közé, hogy követhető legyen, de ne túl lassú. 

5. 2 másodperc mellett döntöttem, úgyhogy ezt szépen beszúrkodtam az összes szám után. 

6. Letöltés, kész!

Sokkal rövidebb lett volna, ha egyszerűen felolvasom én magam, mondjuk a Vocaroon-n. De erre csak közben jöttem rá, akkor meg már nem hagytam félbe. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése