Oldalak

2023. december 13., szerda

Baamboozle-Import

 Többször ítam már, hogy a Baamboozle oldalt nagyon szeretem, az előfizetéses verzióval többféle játékot, kvízt lehet vele játszani. Az ingyenessel csak egyet, de az is nagyon jó. És mivel nekem ez sokkal jobban bejön, mint mondjuk a Kahoot, nagyon megörültem neki, amikor néhány napja felkerült egy újítás az oldalra: különböző dolgokat lehet importálni. 

1. Pl. Kahoot kvízt. Tényleg csak két gombnyomás, és kész a régi Kahoot kvízünkből készült Baamboozle kvíz. Ha már így leporoltam a Grincses dolgaimat a minap, ki is próbáltam ezzel ezt az új tudományt. 

Ez lett belőle. Én nagyon bírom. 


2. Quizletet is lehet importálni, nyilván ezt is kipróbáltam. De ez sajnos nem hozza át a képeket a Quizletről, és az oszlopokat is meg kellett volna cserélnem előtte, hogy jobban használható legyen (és ne németül legyen a kérdés és magyarul a válasz), ez meg már több, mint két klikk. 😊Úgyhogy ez azért azért annyira nem jött be. Azért itt van. 

3. És a legjobbak a legvégére: ChatGPT! Az Insta oldalukon találtam egy promptot, hogy hogyan kell kvízt íratni ChatGPT-vel, hogy jó legyen a Baamboozlera, azt átírtam németre, kiegészíetettem egy példával, mert különben nem volt jó, és kész! A produktumot már csak bemásolom a Baambozle oldalra, és kész az újabb kvíz. Jó, nyilván átolvastam előtte, mert a tőle jól megszokott módon azért egy-két hülyeség mindig van benne. Ahol volt a mondatban vessző, ott rossz helyen tördelte, de elenyésző volt az utómunka. Íme a prompt:

Ich möchte ein Quiz erstellen. Das Thema soll der Film "Der Grinch" sein. Erstelle 10 Fragen mit Antworten, trenne die Fragen und Antworten mit einem Komma für das CSV-Format. Anführungszeichen sind nicht erforderlich.
z.B.: Wie heißt der Hauptcharakter im Film "Der Grinch"?, Der Grinch

Itt pedig, ami lett belőle:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése