Oldalak

2016. február 9., kedd

Fasching Stationenlernen

Nálunk még csak most lesz farsang. Állomásos feladatsorral készülök aznapra. Most is 8 állomás lesz.
Az állomáskártyák (üreseket is csináltam, hogy mindenki azt írhasson rá, amit akar):
Az állomások:
Kiválasztottam belőle ötöt, beszámoztam/betűvel ellátam őket, így nem kell az egész mondatot a menetlevélre írni, csak a betűket.
2. Ezeket az összekevert szavakat a Zaubereinmaleins-en találtam. Kiválasztottam ebből is ötöt, azokat kell leírni. (A megoldást letakartam rajtuk.)
3. Ez a bohócos kép-mondat párosító szintén a Zaubereinmaleins oldalról van.
4. Farsangos vers sorait kell helyes sorrendbe tenni. A verset nem tanultuk, de a rímeken kívül az is segíti a sorba rendezést, hogy ez egy Fingerspiel, és az ujjaink sorban jönnek. J

5. Ez egy Wortbild, nemrég csináltam, itt letölthető.
6. Az Ideenreise blogról letölthető ez a plakát. 
Ehhez készítettem egy kérdéssort. A helyes válaszok betűjeléből kijön egy értelmes szó.
7. Össze kell párosítani a farsangi alakokat a jelmezük egy darabjával.

8. A táblázat alapján 5 farsanggal kapcsolatos mondatot kapunk, ha a betű-szám kombinációk alapján ugrálunk.
Ez pedig a menetlevél.

A csomag általam készített része letölthető itt, a többit belinkeltem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése