Oldalak

2015. október 28., szerda

Halloween- Stationenlernen

A Halloweenről megoszlanak a vélemények. Ünnepeljük, ne ünnepeljük… Én úgy gondolom, hogy a gyerekek szeretik, tehát nem hagyom ki. Pont.
Egy Stationsarbeit-tal készültem. Csoportmunkában fogunk dolgozni, 8 állomás lesz. Az állomás kártyák így néznek ki:
1. állomás: Készítettem egy szó-kép memóriajátékot, nagyban, táblára valót. Képek innen-onnan, tehát nem letölthető. LEbből az egyiket kivettem a pakliból, párosítani kell a képeket a jelentéssel, hogy kiderüljön, melyiket.
2. A Zaubereinmaleins-en van egy Leselotto. Beszámoztam a képeket, a mondatokat betűvel jelöltem, így a menetlevélre csak a betűket kell a számok mellé írni.
3. A Kruschkiste-ről letölthető ez a párosító feladat. A leírás alapján kell a jelmezeket a gyerekekhez rendelni. Szintén beszámoztam, betűkkel jelöltem, az egyszerű ellenőrizhetőség érdekében.
4. Purzelwörter az Ideenreise blogról. 6 db-ot vágtam ki ezekből.
5. Egy 6 soros Halloweenes versikét kell összerakni(Nyomtattam, lamináltam, szétvágtam soronként.) A menetlevélre csak a sorok számait kell helyes sorrendben felírni.
6. Titkosírás. A betűtípus a dafont.com-ról van. Kiegészítettem pár képpel, mivel a ß és az ü eléggé hiányzott.
7. Kopfgewusel a Zaubereinmaleins-ről.
8. A képet az Ideenreise blogról szedtem. 
Erre vonatkoznak a kérdések, a helyes válaszok betűjeléből kijön egy értelmes szó. 
A menetlevél ilyen:
 Általában csak kipróbált dolgokat szoktam itt közzé tenni. Ez most még teljesen friss. De nem akartam vele várni, hátha más is hasznát veszi még ebben az évben. A csomag általam készített része letölthető itt. A többit meg belinkeltem.
Ja, és ezt hallgatjuk közben! J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése