Oldalak

2015. augusztus 12., szerda

Bruno Lesespiel

Ezt az öltöztető játékot a Kruschkiste-n találtam. Van hozzá 27 olvasókártya, egy kis maci képével, különböző ruhákban. A leírás szerint laminálás előtt hátra kell hajtani a képet, így olvasás után kontrollnak használható. Én kettévágtam, és külön lamináltam, így képpárosításra lehet használni. Amúgy meg a leírás alapján kell a mackót felöltöztetni. A mackót és a ruhákat kivágtam, lamináltam, újra kivágtam. Nekem 5 garnitúrához volt türelmem. Így kisebb létszámnál párban, nagyobbnál csoportmunkában használható. Én tépőzárral láttam el a mackót és a ruhákat, mivel ha csak simán egymásra pakoljuk a laminált dolgokat, azok szanaszéjjel csúszkálnak. 
Kisebbeknél egyébként csak fejből diktálom a ruhákat, mert azért ezek a szövegek német anyanyelvű gyerekeknek készültek, nyelvtanulóknak kicsit nehezek. Ami mondjuk nem mindig baj, mivel nem kell mindig a komplett szöveget szóról szóra érteni, elég a lényeget kiszűrni! Kinek mikor hogy. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése