Oldalak

2014. november 22., szombat

Konjugation Karten- letölthető

A nagyobbakat mostanában eléggé elhanyagoltam, most egy kicsit igyekszem pótolni a lemaradást.
Készítettem kis kártyákat az igaragozás gyakorlásához. A hátlapjukra mágnest ragasztottam. Vékony kis mágnes csíkot, nem lesz tőle túl vastag a kártya, könnyen összegumizom őket, nem foglal nagy helyet. (Nem is tart túl erősen mondjuk ez a vékony mágnesszalag, de egy ekkora kártyára azért elég.) Egy-két kártyát felteszek a táblára segítség képpen, a többit a gyerekek teszik a helyére. Végül az igék megfelelően ragozott alakját beírják az így kapott táblázatba.
 Kártyák letölthetők:

- Képek a személyes névmásokhoz (Na a Garfieldok sajnos nem letölthetők.L

Csináltam azért egy másikat a Schulbilder.org-on lévő képekkel, hogy azért vmi legyen.)

Tőhangváltás Ezeket felteszem az E/3 fölé, amikor a tőhangváltós igék vannak soron.

64 db igekártya Ezeket sima mágnessel teszem a táblára. Nem ragasztok a hátuljára semmit, mert ott van a jelentés. Így ezeket a tanulókártyákat sok minden másra is lehet használni. Képek innen
sein-hez egy almát tettem. Mivel az alma az csak úgy „van”. J A haben-hez pedig egy malacperselyes képet. Mert sok/kevés pénzem van. És mert jobb ötletem nincs J . De szívesen fogadom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése