Oldalak

2014. november 25., kedd

Emily Erdbeer

Újabb mesefigurák. Amik megint csak ötletet adni lehetnek itt. L
Amikor ezt az Emily Erdbeer-es társast csináltam, akkoriban sokat ment a TV-ben, így nagy sikere volt. De azért ismerik a gyerekek még mindig. Aki meg nem ismeri a mesét, attól még szeretheti. Gyümölcsök és színek tanítására nagyon jó. 
Játékszabály: Indulhatunk a bal felső sarokból. Vagy egy tetszőleges helyről, mindegy. Sima dobókockával dobunk, amennyit dobtunk, annyit lépünk, tetszőleges irányba. (Mehetünk csak egy irányba is, csak akkor tovább tart a játék.) Amelyik mezőre léptünk, az annak megfelelő gyümölcskártyát megkapjuk. Az nyer, aki előbb összegyűjti mind a hat félét. 


Lehet játszani bármilyen bábuval. Én ilyeneket csináltam hozzá. (A talpakat vmilyen más társasból szedtem ki.)  


Színezőnk is van. Csak úgy. Mert színezni jó. J

Névjegykártyákat is csináltam hozzá. Mármint nem konkrétan a társashoz, csak úgy a témához. Műanyag névjegykártyatartóval magukra csíptetik a gyerekek, és bemutatkoznak egymásnak. Hogy ne legyen olyan unalmas mindig a saját nevüket mondogatni.
 Lányos csoportokban nagyobb sikere van, de azért a fiúk is kibírják! J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése