Oldalak

2014. szeptember 4., csütörtök

Pommes

Készítettem egy ilyen „sült krumpli szortírozót”.
 Lelamináltam két nagy zöld kartont, összeragasztottam széles átlátszó ragasztószalaggal. Ragasztottam rá 9 db kis tépőzárat. Így 8 helyem van a hasábburgis tasakoknak, plusz egy dísznek. Ha nincs szükségem ennyi tasakra, akkor a maradék helyre is vmi díszt teszek, képet vagy feliratot. A tasakokon a címkék szintén tépőzárasak, mert egyszerűbb ezeket cserélni rajtuk, mint temérdek tasakot legyártani. Ezekhez egyébként próbáltam sablont keresni neten. Találtam is egy-kettőt, de vhogy nem voltak jók. Így kénytelen voltam bemenni egy mekibe. JHát az elkészítéséről röviden ennyit. Használni pedig úgy lehet/érdemes, hogy hasábburgira emlékeztető sárga csíkokra szavakat írunk, amiket aztán a legkülönféleképpen szortírozhatunk a megfelelő tasakokba. A képen éppen ragozott igealakokat kell megfelelő szám, személy alapján rendezni. De csoportosíthatjuk a szavakat témakörönként is, vagy névelőjük alapján…
Ötlet a Zaubereinmaleins-ről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése