Oldalak

2014. július 27., vasárnap

Trimino Obst+Handschuh-letölthető

Kicsiknek készült már triomino, csak képekkel, egyelőre csak gyümölcsösben, itt
Most csináltam a nagyobbaknak is, gyümölcsöset csillag alakút:
Letölthető itt.
 és Kesztyűmeséset háromszög alakút:
Letölthető itt.
Az elkészítés módja pofon egyszerű: Végy egy Triomino-generátort és néhány szabadon felhasználható képet az internetről!  Én az előbbit innen, az utóbbiakat pedig innen vettem. 
A generátor használata nem bonyolult. 3 formában lehet vele triominot készíteni, 12 részes csillag alakút, 9 részes háromszög alakút és 24 részes hatszög alakút. (Itt triminonak hívják, én triominonak szoktam.) Lehet választani néhány betűtípust, sarkok, betűk színeit.  Képeket lehet beszúrni internetről, és elvileg saját gépről is, Zip formátumban. Hát ez nekem nem sikerült, pedig elszórakozgattam vele egy darabig. Így maradt a Pixabay.com.
Ez is nagyon bejön nekem, úgyhogy lesz még ilyen később is! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése