Oldalak

2015. május 3., vasárnap

AnyBook reader

AnyBook reader, vagy Vorlesestift, magyarul nem tudom, mi a neve. Felolvasó ceruza? J Egy elemmel működő ceruza matricákkal, amiket beleragasztok egy könyvbe, vagy akárhová, rábeszélek a cerkára, és az attól kezdve az adott matricát megérintve az előre rámondott szöveget adja vissza. Komplett mesekönyveket rá lehet beszélni. Én mondjuk nem az esti meséket szeretném vele megspórolni (nyilván nem ezért tettem fel erre a blogra), hanem a nyelvtanulásban szeretném hasznát venni. Első körben most hangos szótárat készítek. (Még csak néhány oldal van készen, de rajta vagyok az ügyön.) De lehet venni akármilyen képes szótárat, és azzal is használhatjuk. Na nem akármilyent, azért körül kell nézni, hogy mit választ az ember. Én jól körül is néztem, ezért is csinálok inkább magam egyet. J Jó, vannak egyébként biztosan jó kis képes szótárak, de az enyém most személyre szabott lesz, azokkal a szavakkal, amiket tanulunk az oviban, amikhez a feladatlapjaim készültek, stb… A plakátjaimat nyomtattam ki most A4-es méretben, lelamináltam őket, és lefűztem egy mappába. Minden kép mellé ragasztottam egy matricát, rámondtam az adott szót. Egyelőre itthoni használatban van, de az én gyerekeimnek nagyon tetszik.
De használhatjuk a tanulókártyákkal is. Azokat én még nem matricáztam fel.
Az én ceruzám egyébként 200 órát képes tárolni, csatlakoztatni lehet a számítógéphez, egy matricára többször is rá lehet beszélni, könnyű használni, matricát lehet utánrendelni, de akit érdekel, az itt találja. De az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy elég halk. Vannak hozzá hanggal előre ellátott matricák, állathangokkal, hangszerek hangjaival stb., azok szépen szólnak, de amit én beszélek rá, az elég halk. L Osztályban használni nem nagyon lehet szerintem. De itthon egy személyes használatra jó. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése