Oldalak

2015. március 15., vasárnap

Duplo

A Duplo egy nagyon sokoldalúan felhasználható játék, szerintem minden gyerek szereti. Nekem csak egy bajom van vele: a gyerekeim sosem hagynak igazán kibontakozni. J 
Most németórán is duploztunk. Miután minden gyerek kellő alapossággal átvizsgálta a doboz tartalmát („Jaj ez de jó!”, „Jé, ilyen nekem is van!”, „Ilyen van az oviban is!”…), kezdődhetett az építkezés. Diktáltam, hogy milyen színű az ablak alul, milyen felül, nappal van, almafa áll a kertben stb. Minden gyerek hozzá tett valamit a házhoz. 
Különböző figurákhoz, különböző tárgyak tartoztak, ezeket is diktáltam: „ Das blonde Mädchen hat einen Regenschirm.” stb. 
Aztán mindenki tetszőlegesen összeválogatott valamit, amit meg is tudott nevezni. Megpróbáltak mondatot képezni, ami úgy nézett ki, hogy megnevezték a figurákat és a tárgyakat (Junge+ Papagei), én elmondtam a mondatot, ők pedig elismételték.
 Végül tornyot is építettünk, diktálás alapján, szín szerint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése