Oldalak

2014. október 8., szerda

Würfel

A németórák egyik elengedhetetlen kelléke nálam a dobókocka. Kicsiknél, nagyoknál egyaránt. A hagyományos 6 oldalú színes és számpöttyös dobókocka mellett van 4,8,10,12 oldalú dobókockám, kettő az egyben kockám, különböző színekben, méretben. Társasjátékokhoz használjuk őket, ilyen-olyan sorsolásokhoz. De a kedvencem ez a zsebes dobókocka:
Olyan kártyákat teszünk az átlátszó tasakokba, amilyent csak akarunk, így a felhasználási lehetőségek száma végtelen. Tehetünk bele különböző témaköröket, betűket, személyes névmásokat, kérdő névmásokat, mondat kezdéseket, igeidőket… Sok mindent.  Néhány helyen lehet készen is kapni ilyesmit. De én az olcsóbb variációt választottam: készítettem magamnak! Vettem egy nagyobb méretű, puha, színes dobókockát. (Most direkt rákerestem, úgy látom, hogy ami nekem van, azt már nem forgalmazzák. Pedig párszáz Ft volt. L De biztosan van vmi hasonló.) Vettem még olcsó névjegykártyatartót, ezt szétvágtam, és a kis tasakokat kétoldalú ragasztóval (a vékony fajtával) ráragasztottam a kocka oldalára.
Nekem két kockám van, de eggyel is rengeteg mindent lehet kezdeni! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése