Oldalak

2014. augusztus 23., szombat

Reime

Igyekeztem összegyűjteni néhány dalt, mondókát, amik a korai nyelvtanulás, nyelvelsajátítás során hasznosak lehetnek. (A felső sorban a Dalok, mondókák fülön találjátok.) Most első körben csak azokat, amiket én rendszeresen használok. De bővítem még a listát egészen biztosan. Megpróbáltam vmilyen szinten rendszerezni is a dolgokat, hát így sikerült. A dalokhoz nem mellékeltem kottát, csak a szöveget. Viszont jelöltem, hogy hol található a dal. Szerencsés esetben letölthető, kevésbé szerencsés esetben nem… J
Verseket, mondókákat egyébként számtalan helyen lehet találni interneten. Ezek itt most azok, amik nekem tetszenek, amiket én nyelvórán jól használhatónak tartok. A teljesség igénye nélkül.
Dalokat már nem mindig olyan egyszerű találni. Mármint olyant, ami jó minőségben le is tölthető. Gyerekdalos CD szintén van rengeteg. Könnyű elveszni a kínálatban. Ezért ajánlanék párat:
    A CD-n 100 db dal található. Sajnos csak az első versszak. A könyvben a dalok kottával, teljes szöveggel, rajzzal. 
   CD 30 dallal, szöveggel.

Ezen kívül a Taneszközcsomagok címszó alatt is említettem néhány idevágó dolgot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése