Oldalak

2014. május 29., csütörtök

Obst

Az első témakör, aminek az anyagait apránként feltöltöm, az a gyümölcsök. Nem azért, mert ezt tartom a legfontosabbnak, vagy mert hogy ezzel szoktam volna kezdeni a nyelvtanítást, hanem mert ezek a képeim készültek el elsőnek. J A többi anyagom még átdolgozásra vár, saját képeimre cserélek mindent. Ez kicsit időigényes lesz, de remélem, van még időm rá. J Más különben nem nagyon lehetne itt közzé tenni, pláne nem pénzért. Bár úgy látom, hogy az ilyesmi sokakat nem szokott zavarni, még a forrásmegjelölés is a legtöbbek számára ismeretlen. De nem baj! Ez nem térít le engem a helyes útról! J 
A gyümölcsök témakör első és legfontosabb dolga: a gyümölcs maga!

Nekem ilyen van:

Innen. Ezeket szoktam a zsákomba rejteni. Erről a szókincsbővítés-nél már írtam. Meg egyéb felhasználási lehetőségekről is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése